10 lucruri de care să ții cont când angajezi o firmă de curățenie

Angajarea unei firme de curățenie pentru afacerea ta îți va permite să menți spațiul curat și sanitar, îmbunătățind în același timp condițiile de igienă din birou și chiar creșterea productivității angajaților. Cu toate acestea, nu toate firmele vor avea același impact. Dacă îți dorești să investești într-o astfel de firmă de curățenie trebuie să alegi furnizorul potrivit. Iată câteva dintre lucrurile de top de care trebuie să ai grijă atunci când alegi cu cine alegi să colaborezi.

Caracteristicile unor servicii bune de curățenie a spațiilor de birouri

1. Experiență cu clienții comerciali

Nu orice firmă care oferă servicii de curățare a birourilor va face față și business-ului tău. O echipă poate fi calificată doar pentru proprietățile rezidențiale, iar asta nu înseamnă că au abilități, instruire și materiale pentru a lucra și cu spații comerciale. Asigură-te că frima cu care alegi să mergi mai departe are experiență și cu persoanele juridice, nu doar cu cele fizice.

2. Flexibilitatea programului

Știm că ai nevoie de servicii de curățenie a birourilor care să se plieze cu programul angajaților tăi. Nu le poți cere clienților sau angajaților să își schimbe programul și modul de lucru. Așadar, ai nevoie de o echipă care să își îndeplinească scopul în momentul ales de tine, nu invers.

3. Accesibilitate

Considerațiile bugetare sunt întotdeauna importante atunci când angajezi orice tip de serviciu pentru afacerea ta. Îți dorești să alegi o firmă care să se încadreze în bugetul tău și în același timp, nu îți dorești neapărat să alegi o firmă care să fie mai ieftină decât celelalte. Asigură-te că alegi varianta optimă ție și bugetușui tău.

4. Servicii extinse

Spațiul firmei tale are nevoie probabil de mai mult decât o curățare rapidă în fiecare săptămână. Este posibil să ai nevoie de spălarea ferestrelor, de lustruire podelei sau chiar de o dezinfectare extinsă (mai ales în această perioadă), ca exemplu. Înainte să angajezi o firmă de curățenie, fă o listă a serviciilor de care crezi că vei avea nevoie de-a lungul timpului, chiar dacă este doar ocazional. Apoi, asigură-te că firma aleasă poate onora toate serviciile din lista ta.

5. Planuri personalizate

De asemenea, ar trebui să îți poți personaliza planul de curățenie pentru a-ți maximiza bugetul și pentru a obține cel mai bun rezultat posibil. De exemplu, poate îți dorești să dselectezi doar câteva servicii pentru curățenia săptămânală și igienizare, iar spălarea ferestrelor și curățarea profesională a mochetei o dată la 3 luni.

6. Experiență în industria ta

În unele industrii este necesar un tip de curățare mai specializată. De exemplu, dacă afacerea ta este în industria serviciilor alimentare sau în industria medicală, poate fi necesar să angajezi o companie cu instrumente specializate și experiență în curățarea echipamentelor pe care le utilizezi în fiecare zi.

7. Standarde ridicate ale angajaților

De asemenea, ar trebui să te interesezi de practicile de angajare ale companiei. Își angajează propria echipă sau folosesc subcontractanți? Efectuează verificări de fond ample? Echipele lor de curățenie vor fi în clădirea ta de birouri în mod regulat. Deci, trebuie să fie de încredere, din toate punctele de vedere.

8. Licențe și asigurări

Orice firmă de curățeniepe care o alegi trebuie să fie autorizată să funcționeze în limite legale. De asemenea, aceasta ar trebuie să aibă o asigurare de răspundere civilă pentru a acoperi eventualele probleme care pot apărea în timp ce se află în sediul

9. Recenzii pozitive ale clienților

Toate aceste calități pot avea un impact asupra experienței generale a clienților. Pentru a-ți da seama de modul în care s-au simțit ceilalți clienți cu privire la experiența lor, citește recenziile online sau solicită feedback extern companiei pe care vrei s-o angajezi. Dacă există clienți dispuși să împărtășească gânduri pozitive, este un semn bun pentru experiența pe care o vei avea și tu cu ei.

10. Stabilește modul de comunicare

Te-ai gândit că sunt foarte importante modul în care comunici cu firma de curățenie și canalele folosite? Va fi nevoie constant veți comunica cu serviciul de curățenie a biroului pentru a pune întrebări sau pentru a împărtăși feedback? Dacă îți dorește o relație continuă de afacere trebuie să alegi o companie care simplifică modul de comunicare și care să fie empatică la nevoile afacerii tale.

 

Acum că știi de ce trebuie să ții cont atunci când alegi firma de curățenie pentru afacerea ta, poți alege cu încredere serviciile de curățenie profesională pe care echipele noastre ți le oferă. Apelează cu încredere la Clean4you pentru servicii de curățenie pentru business-ul tău.